fredag 14 december 2012

Permission=)

Får egentligen inte ha permission, men har en tandläkartid så då gick det bra!!
Tågen går dessutom så pass bra så jag hinner va litegrand i ängelholm också innan och efter.
Oj vad jag ska passa på att umgås med vovven som e med mamma på jobb! Och bara att komma härifrån några timmar ska bli helt underbart!

Annars känns det faktiskt helt okej, känner fortfarande mycket oro i kroppen och klarar inte riktigt av att sitta still så mycket som jag borde. Men maten går bra att äta, även om det inte alltid är världens godaste. Då jag varken äter nöt-griskött eller potatis blir det ibland lite för mycket vegetariska rätter med ris till, men det går ofta att välja andra alternativ som tur e. Ris är väldigt tjatigt i längden.

Nä, röktid om en 10 min, sen byta om och göra sig klar för att åka efter lunch. På dagens meny står det vegetarisk Lasagne, och ikväll blir det mumsig mannagrynsgröt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar