torsdag 20 december 2012

Julklappsinköp=)

Hela eftermiddagen igår spenderades i Lund=) Trodde aldrig jag skulle få beviljat permission eftersom jag fortfarande inte kommit upp i BMI 15 (är dock väldigt nära), men jag fick lov ändå! Hittade present till mamma plus att jag handlade lite kläder till mig själv, HM rean har startat!

Annars är det väl lite upp och ner...  Har tagit det väldigt lugnt idag och inte kompenserat så mycket som jag brukar. Känner av springet på stan igår i ben och framför allt i knäna som värker. Har därför varit lite lättare att sitta still. Började med näringsdryck igår också. Känns sådär, men samtidigt var jag inställd på att dom skulle komma, så det är inte lönt att tjafsa emot. Hade det inte varit för att sjukdom inte vill ha dom hade dom tillochmed varit goda. Men det är inte så lätt att uppskatta något som hjärnan bara vill kasta i soptunnan. 

Det märks att det snart är jul. Idag har vi klätt granen och igår bakade vi pepparkakor. Tiden går mycket fortare när man har något att sysselsätta sig med=) Stämningen här har väl tyvärr inte blivit bättre. Många pratar om julen, några med förväntan men många med ångest. Jag längtar bara. Vill hem till mina hästar och hundar, till min säng och till min mamma. Fick permission från sön fm till tisdag innan kvällsmaten, så lite tid får jag iallafall hemma!

Nu ska snart hoppa i duschen och sen sätta mig och sticka resten av kvällen!

Har stickat både mössan och halsduken själv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar