söndag 2 december 2012

Vintervitt=)

Åh vad mysigt med snö. Nu när man inte har hästar att ta hand om, utan kan njuta av den inifrån och under rökpauserna så är det ju riktigt mysigt när allt är vitt=) Som pricken över iet är här adventspyntat och fint, så stämningen är på topp! Vill må såhär bra, känna mig såhär uppåt alltid. Men jag vet att någonstans så trycks mina egentliga känslor bort. Så fort jag tänker lite för mycket, och tillåter dessa känslor att komma fram, så känner jag ångesten välla upp. Men jag orkar inte bearbeta det också just nu. Nu handlar det först och främst om att gå upp i vikt och ta mig ur svälten. Och det SKA jag klara. 100% procents portioner imorgon, nu kör vi=)

Föresten, finns det någon som läser? Hade blivit så glad för någon liten kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar