fredag 9 augusti 2013

Att inte våga utmana

Åt lunch ute igår med en kompis, andra gången denna veckan *stolt*. Blev dock ingen stor utmaning då jag tog ett "säkert" kort, räksallad. Borde iallafall ätit bröd och dressing till, men dressing var inte god och då min kompis valde bort bröd fixade inte jag det heller. Logiken i min hjärna räckte inte så lång så att jag kunde tänka att jag behöver få i mig mer energi då jag red fem hästar igår, medan hon precis fått barn och vill tappa lite i vikt. Försökte kompensera upp med ett äpple och en piggelinglass, men det gjorde inte så stor nytta. Var halvt svimfärdig och hungrig på kvällen. Ändå kan jag inte bara ta en macka, det låser sig totalt när jag ska äta utanför schemat. sådana dagar som igår märker jag verkligen hur lång bit jag har kvar innan jag kan bli frisk.

Kände mig nöjd med min mage härom morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar