onsdag 7 augusti 2013

Så fel man kan ha...

Hade tid hos min sköterska igår, var helt säker på att ha gått upp massa i vikt då jag börjat äta bättre. Har känt mig mycket starkare, men även "större". Med den inställningen var jag ganska nervös inför vägningen. Blev också väldigt förvånad när vågen visade +0.1 kg, vilket är ingenting. Så där ser man verkligen vilket spratt ens hjärna kan spela en.

Var iallafall ärlig om att jag fuskat en del med min andra näringsdryck, och att det blev för lite protein till middagen samt att jag åt mindre plus skippade näringsdryckerna när jag var "ledig". Så detta har jag att jobba på till nästa gång! Borde väl inte vara så svårt?

Var ändå väldigt stolt över mig själv igår! För det första åt jag lunch ute tillsammans med en kompis, vilket inte hänt på flera år, och för det andra köpte jag en piggelin glass och åt på vägen hem för att jag var sugen på det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar