onsdag 14 augusti 2013

Gör om gör rätt

Som jag misstänkte fick jag inte i mig mina näringsdrycker igår, men tog en macka på eftermiddagen med ost och hemgjord plommonmarmelad! Riktigt gott, men det räckte inte för att täcka upp nd. Kände mig alldeles skakig på kvällen, drog med mamma till ett köpcentrum för jag klarade inte av att vara hemma. Hade slutat med att jag vandrat runt i huset med ångesten rivande inombords... Det spelar liksom ingen roll hur jag gör, om jag äter får jag ångest, och om jag inte äter får jag ångest... Idag måste jag få i mig nd, men det är svårt eftersom jag fuskade så igår, plus att jag har vägning i em. Måste kämpa, måste vidare nu... 

Dagens halva frukost, vaniljyoghurt med banan och flingor. Efter morgon promenad med hunden åt jag två äntligen mackor med kalkon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar