måndag 12 november 2012

Frukost...

Både igår och idag har jag inte velat äta, blir bara äcklad så fort jag ser maten framför mig...
Min gigantiska frukostmacka är förminskad till en och en halv liten tunn macka med ett tunt lager smör och kalkon. Och inte ens det vill jag äta, men jag ska... Måste....

Lia kom igår=) Tyvärr var jag ganska off och inte så social, satt mest och lyssna när hon pratade med mamma om vad som hänt här sedan sist hon var nere i somras. Skulle laga svampsoppa till middag, men jag får ångest så fort jag inte får äta min sallad på kvällen. Det slutade med att vi stekte svamp och lök, Lia gjorde grillad svampmacka och jag la lite svamp på salladen och åt en liten macka till det.

Hoppas på att hitta på något kul idag, något som får mig lite gladare.. Skriver kanske senare igen...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar