tisdag 20 november 2012

Tristess och tvång

Varit hemma hela dagen, bilen är sönder och mamma åkte tidigt i morse.
Har varit riktigt ruggigt väder, så jag kände inte för att rida.
Vad gör jag då? 
Borde tagit det lugnt, ont i hela kroppen. Men nej då, hundarna var hemma så jag tog ut dom på varsin 45min runda. Sedan rensade jag stuprännorna, fyllde väggropar med singel, och målade brädor. Allt detta innan lunch... 
Då var jag svimfärdig...
Lunchen bestod av den vanliga miniyoghurten och lite müsli...


Efter lunch var det bakning och plocka upp lite tvätt som stod på schemat. Gjorde cupcakes till mormor som hon ska ta med till sin knypplingskurs. Måste säga att jag blev rätt nöjd med resultatet=) Gav mig på projekt Jitterbuggare (mördegskakor med maräng) också, men dom blev inte lika bra...

 
En vacker dag ska jag våga smaka....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar