måndag 19 november 2012

Kunde inte låta bli...

Skulle inte rida idag, var ganska trött efter att ha ridit igår... Men solen sken och det var alldeles vindstilla så jag kunde inte låta bli. Tog det ganska lugnt, orkade inte så mycket mer än skritt och lite trav. Men jag fick ut båda två=) Har dessutom var en långrunda på stranden med hundarna, städat och handlat mat. Kanske blivit lite för mycket idag känner jag nu, men det har känts bra, ingen stress över att jag måste träna mer. Har varit lite rädd att träningscykeln skulle kalla på mig nu när jag är själv på dagarna, och visst den skrek efter mig, men nej... Inte börja igen... Då går jag under...

Nu sitter jag i favoritfåtöljen och bloggar med en kopp äppelte blandad med fun light appear, supergott=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar