fredag 30 november 2012

Sömn!

Morgontrötter=) 

Efter att inte sovit på två nätter fick jag äntligen sova inatt, fick en atarax igår utöver sömntabletten och den gjorde susen=)
Igår var en helt ok dag faktiskt, pallade bara inte blogga. Maten äts upp, utan alltför mycket ångest faktiskt. Det jobbiga kommer emellan måltiderna, sitta still? Vill bara springa rundor. Jobba med kroppen, bygga muskler. Bli stark. Det känns som det har hänt så sjukt mycket på dessa få dagar jag varit här, äter mat, tycker till och med det är gott ibland, och vill äta mer mat! När kommer bakslaget? För jag misstänker att det inte kommer vara såhär lätt hela tiden. Aja, får väl ta det då, ska igenom detta, inte komma tillbaka hit 1, 2 eller 3 gånger bara för jag inte klarar av det hemma. Nej, jag ska bli frisk.

Sen undrar jag en sak. Risifrutti/Mannafrutti. Kan det verkligen ses som ett fullgott och vettigt mellanmål?
Jamenar, det är ju bara socker typ. Åt det för första gången igår, och efter halva mådde jag illa, tryckte i mig resten och hade ont i magen i en timme. Det måste väl finnas något hälsosammare att servera till mellanmål??? Förslag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar