lördag 24 november 2012

Igår var det nära en riktig ångestattack... Det börjar sakta sjunka in att jag inte kommer vara hemma från och med måndag. Tur att jag har attarax hemma att ta i nödfall. 
Försöker skjuta på tanken att vara "inlåst", inte få göra som jag vill, inte få äta som jag vill, bara få röka på utsatta tider, inte få sova i min egen säng, dela rum med någon annan, ett liv utan hästarna och hundarna, inget kortspelande med mamma om kvällarna, inte dricka vin till maten. Listan kan göras lång, och jag vill inte inse det, tillåter det inte att sjunka in. Som sagt, då kommer ångesten och det känns som om jag bokstavligen ska gå sönder inombords.
Idag har jag lyckats genom att rida hästarna(skit samma om jag får ont, kommer ändå vila från o med måndag) och sen har jag shoppat lite kläder med underbara Tilda! Ikväll får jag väl börja packa lite, usch, JAG VILL INTE...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar