fredag 9 november 2012

Snabbuppdatering

Redo för en shoppingtur

Läkarbesöket gick bra, remiss är skickad till Ätstörningscentrat i Lund. Blev sjukskriven fram till den 25 november, och fick sömntabletter utskrivet. Har haft attarax innan, men dom hjälper inte, vaknar i princip varje natt med ångest och hela jag badar i svett. Hoppas att dessa tabletterna kan hjälpa bättre. Det enda han inte kunde göra något åt var min mage, antagligen strejkar den för att jag inte mår bra, den har nått sin gräns liksom....

Lyckades få i mig lite lunch också, men långt ifrån tillräckligt... Blev lite lättyoghurt med hallon och några mandlar. Har fått i mig en skumtomte också, sjukt gott=) Ikväll blir det min standard sallad (sjukt stor sallad med paprika, tomat, gurka, svamp och rödlök), räkor och en och en halv smörgås med lätta. Ett par glas vin lära också slinka ner=) Det e ju ändå fredag!

Ångesten har inte varit så farlig idag som jag trott, någonstans så fattar jag att jag inte kan träna ihjäl mig när hjärtat slår fortare bara av att jag går tio meter. Har istället hållt mig sysselsatt med att städa, baka bröd och ikväll åkte jag och mamma och shoppade mat och en jättefin kandelaber till badrummet! Bara det har tagit musten av mig, så nu sitter jag och vilar lite inna det är dags att hoppa in i duschen, ge hästarna mat, och fixa mat till mig!

Ha en bra fredag=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar